Известие

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем при палене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    А в движение има ли опасност да изгасне колата?
    Това ме притеснява най-много...
    Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

    Comment


    • #17
      Да, ако датчикът се скапе, ще изгасне в движение.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        хах... дано издържи и утре....
        Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

        Comment


        • #19
          Гасне, гасне...на моята като се скапа, добре, че беше зима...караш 10км, колата загрява, гасне и няма палене. Спираш, чакаш да изстине, палиш и пак 10км и пак гасне...добре, че бях на 50-тина км от нас, та след около 3 часа се докопах...
          Alfa 159 2,4 JTDm Q4
          ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
          ex Alfa 156 1,9 JTD
          ex Alfa 75 1,8

          Comment


          • #20
            днес го смених този датчик пък да видим....
            Като свалих стария по него имаше масло. Това нормално ли е ?
            Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Spunky Покажи съобщение
              днес го смених този датчик пък да видим....
              Като свалих стария по него имаше масло. Това нормално ли е ?
              Нормално е. Чувствителната част на датчика се намира съвсем близо до един зъбен венец от коляновия вал. Т.е - намира се в картера и съответно бива обливан от масло.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                За да не правя нова тема, ще пиша тук.
                Смених си датчика и сега не съм имал проблем с колата да не запали.
                Но ми прави впечатление друго. След дълъг престой, примерно цяла нощ, първото палене е леко тегаво... Пали след 2-3 завъртания с леко притрисане. Оборотите след запалването падат за секунда до 800 - 700 някъде и после се връщат пак на 1100(като е студен мотора). След това няма проблеми.
                На загрял мотор не съм имал такива проблеми. Също като работи студена на празен ход от време на време за 2-3 сек се усеща едно леко притрисане(усещам го долу в краката, леко е и не прави впечатление по принцип). Също съм забелязал, че по някога като давам рязко газ между 2000-3000 оборота се получава леко забиване за момент, после нагоре няма. Това на 2-ра предавка се усеща най-силно.
                На какво може да се дължи това? Резетнах адаптацията, и позицията на газта, но почти никакъв ефект....
                Last edited by Spunky; d.m.y г., 18:56.
                Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Spunky Покажи съобщение
                  За да не правя нова тема, ще пиша тук.
                  Смених си датчика и сега не съм имал проблем с колата да не запали.
                  Но ми прави впечатление друго. След дълъг престой, примерно цяла нощ, първото палене е леко тегаво... Пали след 2-3 завъртания с леко притрисане. Оборотите след запалването падат за секунда до 800 - 700 някъде и после се връщат пак на 1100(като е студен мотора). След това няма проблеми.
                  На загрял мотор не съм имал такива проблеми. Също като работи студена на празен ход от време на време за 2-3 сек се усеща едно леко притрисане(усещам го долу в краката, леко е и не прави впечатление по принцип). Също съм забелязал, че по някога като давам рязко газ между 2000-3000 оборота се получава леко забиване за момент, после нагоре няма. Това на 2-ра предавка се усеща най-силно.
                  На какво може да се дължи това? Резетнах адаптацията, и позицията на газта, но почти никакъв ефект....
                  Калибриране.
                  Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                  Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                  Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                  Comment


                  • #24
                    Дебитомер и стъпково моторче също може да са причина.Първото се сменя, второто нещо ми го почистиха.
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • #25
                      На мен ми прилича на стъпков мотор.
                      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Spunky Покажи съобщение
                        За да не правя нова тема, ще пиша тук.
                        Смених си датчика и сега не съм имал проблем с колата да не запали.
                        Но ми прави впечатление друго. След дълъг престой, примерно цяла нощ, първото палене е леко тегаво... Пали след 2-3 завъртания с леко притрисане. Оборотите след запалването падат за секунда до 800 - 700 някъде и после се връщат пак на 1100(като е студен мотора). След това няма проблеми.
                        На загрял мотор не съм имал такива проблеми. Също като работи студена на празен ход от време на време за 2-3 сек се усеща едно леко притрисане(усещам го долу в краката, леко е и не прави впечатление по принцип). Също съм забелязал, че по някога като давам рязко газ между 2000-3000 оборота се получава леко забиване за момент, после нагоре няма. Това на 2-ра предавка се усеща най-силно.
                        На какво може да се дължи това? Резетнах адаптацията, и позицията на газта, но почти никакъв ефект....
                        при мен е абсолютно същото 1.8 тс само на бензин.
                        ако разрешиш проблема моля те пиши.

                        Comment


                        • #27
                          Как се извършва тази калибровка?
                          Дебитомера ще го проверя с диагностиката.
                          Стъпковото моторче, къде се намира и каква е процедурата по почистването?

                          ПС: Забелязал съм също, че като паля колата, понякога се форсира до доста високи обороти(в самия момент на запалване) някъде до към 1900 оборота и пада на 850 вече. Това при загрял мотор.
                          Last edited by Spunky; d.m.y г., 18:45.
                          Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

                          Comment


                          • #28
                            Колега, защо не пробваш ден-два да покараш само на бензин, преди да правиш разни други процедури..


                            Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
                              Колега, защо не пробваш ден-два да покараш само на бензин, преди да правиш разни други процедури..
                              Мда правилно го насочваш.
                              Макар че има едно НО. Колата има газово ако разбирам правилно подписа и е с OBD контрол. Ако е така трябва да няма проблеми по принцип каквито имат останалите газови инжекциони. Ако с каране на бензин не се оправи колегата да пробва при палене за първи път през деня ако започне да се колебае да изгаси и да запали отново ако се оправи честито членуване в групата сутрин защо от втория път. Има една доста голяма тема по въпроса.
                              156 1,8 ТS 99
                              Nissan Murano 2005

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                                Мда правилно го насочваш.
                                Макар че има едно НО. Колата има газово ако разбирам правилно подписа и е с OBD контрол. Ако е така трябва да няма проблеми по принцип каквито имат останалите газови инжекциони. Ако с каране на бензин не се оправи колегата да пробва при палене за първи път през деня ако започне да се колебае да изгаси и да запали отново ако се оправи честито членуване в групата сутрин защо от втория път. Има една доста голяма тема по въпроса.
                                Някоя газова дюза не затваря добре...
                                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                                Comment

                                Working...
                                X